Life can be TasteFULL

16 Μαρτίου, 2009

Birthday party – finger food

Filed under: Ζωή γεμάτη γεύση,Συνταγές — Vicky Koumantou @ 3:14 μμ
Tags: ,
Στην υγειά μας!

Στην υγειά μας!

Μενού : 4 αλμυρά, 3 γλυκά

Κρασί: Prosecco di Valdobbiadene, Cuvee Agostino απο το κτήμα Marsuret, dry – συνοδεύει όλα τα πιάτα

Game Plan:

Για τα αλμυρά πιάτα :

  1. Ψήνω τις φέτες σαλαμιού
  2. Πανάρω τα ραβιόλια και τα αφήνω να σταθούν
  3. Βάζω τις φέτες σαλαμιού να κρυώσουν σε καθαρό απορροφητικό χαρτί
  4. Βάζω τα λουκάνικα σε βραστό νερό να σταθούν
  5. Ετοιμάζω το roquamole
  6. Τοστάρω τις μπρουσκέτες
  7. Τηγανίζω τα ραβιόλια και τα  ακουμπάω  σε απορροφητικό χαρτί
  8. Ζεσταίνω σε μπρίκι το μίγμα μελιού, μουστάρδας, σόγιας, λεμονιού
  9. Τηγανίζω τα λουκάνικα και σβήνω με μίγμα μελιού
  10. Σερβίρω σε μπολάκι σάλτσα τομάτας έτοιμη

Για τα γλυκά πιάτα:

  1. Ετοιμάζω τα muffins νωρίτερα την ιδια ημέρα
  2. Ετοιμάζω το σορμπέ και το διατηρώ στην κατάψυξη (μπορώ και την προηγούμενη  ημέρα)
  3. Λυώνω κουβερτούρα και βουτάω τις φράουλες (τις ετοιμάζω μέχρι 4 ώρες πριν το σερβίρισμα)
  4. Στήνω το γλυκό με σορμπέ & γιαούρτι λίγο πριν το σερβίρω

Αυτό ήταν το πρώτο διαδικτυακό πάρτι που έχω παρακολουθήσει και έχω οργανώσει.

Ξεκίνησε στις 12μμ ανοίγοντας το κρασί, βάζοντας μουσική (Mamma Mia ήταν το θέμα), και πήγε μέχρι τις 3μμ σερβίροντας ένα μεζεδάκι κάθε μισή ώρα στους φίλους μου στο facebook και στα μέλη του facebook group «TasteFULL : Συνταγές για όμορφες στιγμές».

Ο μπουφές είχε στηθεί στο blog, γέμιζε σταδιακά με τους μεζέδες και την συνταγή τους  και παραμένει ανοικτός για σας που θέλετε να στήσετε ένα πάρτι, σπίτι σας, με τους δικούς σας φίλους.

6 Σχόλια

  1. Σ υ γ χ α ρ η τ ή ρ ι α !!!!
    Χρόνια πολλά, με υγεία,
    γλυκά, σαν το καλύτερο «σερμπέτι»
    γαρνιρισμένα με όλες τις χαρές του κόσμου
    και σιγοψημένα με τις πιο θερμές και εγκάρδιες ευχές μας.
    Να ‘σαι καλά!Να συνεχίσεις να κάνεις όμορφη και νόστιμη την κάθε μέρα όσων έχουν την τύχη να είναι κοντά σου.
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ

    Σχόλιο από Mary — 16 Μαρτίου, 2009 @ 4:30 μμ

  2. Ευχαριστώ πολύ! Οι ευχές απο καρδιάς πάντα πιάνουν!

    Σχόλιο από Vicky — 17 Μαρτίου, 2009 @ 3:38 μμ

  3. Χρόνια πολλά , να είσαι πάντα ευτυχισμένη και να ομορφαίνεις τις ημέρες μας με ονειρικές γεύσεις. Λατρεύω την πάστα φλώρα σου γιατί είναι γεύση βγαλμένη από τα παιδικά μου χρόνια.
    P.S: δεν την έχω φτιάξει ακόμη, δηλαδή όχι εγώ γιατί είμαι άσχετη, αλλά ελπίζω ότι μέσα στο Σ.Κ. θα τη φτιάξει η μητέρα μου.
    πολλές ευχές.

    Σχόλιο από Σοφία, φίλη της Μαρίας — 17 Μαρτίου, 2009 @ 8:49 μμ

  4. Ευχαριστώ Σοφάκι! Είμαι σίγουρη πως θα την κάνετε τέλεια

    Σχόλιο από Vicky — 18 Μαρτίου, 2009 @ 11:35 πμ

  5. Δεν ξέρω τι λέτε; Εμένα μια ομελέτα μου υποσχέθηκαν και ακόμη την περιμένω 😦

    Σχόλιο από aspros — 19 Μαρτίου, 2009 @ 10:19 πμ

  6. Wouahou!!!! Έχω καταεντυπωσιαστεί…σκέφτομαι ήδη από τώρα αυτό το φοβερό παρτάκι που θα ετοιμάσω με figner food και ανυπομονώ. Και εντομεταξύ διάβασα όλες τις συνταγές για το finger food και όντως φαίνονται εύκολες και γρήγορες όπως μου είπες!:)Suuuuuuuuper!

    Σχόλιο από christalrejuvance — 3 Απριλίου, 2009 @ 11:51 μμ


RSS feed for comments on this post.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.