Life can be TasteFULL

14 Σεπτεμβρίου, 2009

Μπισκότα γεμιστά με μαρμελάδα – δημιουργικά και ντελικάτα

Μπισκότα γεμιστά με μαρμελάδα κορόμηλο

Μπισκότα γεμιστά με μαρμελάδα κορόμηλο

Αυτά είναι τα αγαπημένα μου μπισκότα. Η συνταγή ξεκίνησε από το τετράδιο μαγειρικής της μαμάς μου. Με τις συνεχείς επαναλήψεις τροποποίησα το σχήμα των μπισκότων αλλά όχι τη γεύση τους.

Η ζύμη είναι απλή, φτιάχνεται με τα βασικά υλικά (βούτυρο, ζάχαρη, αλεύρι, αυγό). Αρωματίζεται με βανίλια ή ξύσμα λεμονιού.

Αν προσθέσω λεπτοτριμμένα αμύγδαλα, αφαιρώντας αντίστοιχη ποσότητα αλεύρι, αποκτούν extra γεύση και τραγανή υφή. Τότε πλάθονται πιο παχειά και αλείφονται με αραιωμένο κρόκο αυγού με νερό και λίγη ζάχαρη για να αποκτήσουν γυαλάδα στο ψήσιμο.

Εγώ τα προτιμώ διπλά, γεμιστά με μαρμελάδα, γι’αυτό τα ανοίγω όσο πιο λεπτά μπορώ. Μου αρέσει πολύ το δαντελωτό σχήμα του κουπ πατ αντί για το απλά στρογγυλό. Στα μισά μπισκότα κάνω μια τρύπα στο κέντρο -για να φαίνεται η μαρμελάδα- η οποία γίνεται είτε κυκλική είτε σε κάποιο σχέδιο – με ειδικά κουπ πατ. Αυτή η ζύμη δεν φουσκώνει όταν ψήνεται, έτσι ό,τι σχήμα της έχετε δώσει δεν αλλοιώνεται στο ψήσιμο.

Μ’αυτή τη ζύμη έφτιαχνα μπισκοτάκια ζωάκια με τα παιδιά μου, τα χριστουγεννιάτικα μπισκότα-στολίδια  για το δέντρο και τεράστιες καρδούλες για μας και τους φίλους μας. Φανείτε δημιουργικοί και δοκιμάστε.

Αυτό είναι ένα πολύ ιδιαίτερο δώρο!

Αυτό είναι ένα πολύ ιδιαίτερο δώρο!

Το άνοιγμα απαιτεί μια δεξιοτεχνία, την οποία θα μάθετε με την πρακτική. Σημαντικό είναι να μην πολυδουλεύετε τη ζύμη και την ζεσταίνετε με τα χέρια σας γιατί θα κολλάει. Η ζύμη πρέπει να μείνει 2 ώρες στο ψυγείο να κρυώσει το βούτυρο. Ανάλογα με την εμπιστοσύνη που έχετε στο χειρισμό της, βγάλτε το 1/4 ή το 1/2 για να ανοίξετε τα μπισκότα και αφήστε την υπόλοιπη στο ψυγείο.

Αν έχετε ένα φύλλο σιλικόνης δουλέψτε πάνω σ’αυτό. Αν όχι, απλώστε ένα κομμάτι διάφανης μεμβράνης πάνω στον πάγκο σας και πάνω σ’αυτό δουλέψτε τη ζύμη. Αυτό γίνεται για να μπορείτε να ξεκολλάτε τα μπισκότα χωρίς να χαλάει το σχήμα τους.

Πάρτε ένα μικρό κομμάτι ζύμης ανάλογα με το κουπ πατ που έχετε και το πόσο παχύ θέλετε το μπισκότο σας. Ακουμπήστε το πάνω στη μεμβράνη. Πιέστε το με τη παλάμη σας να απλωθεί στο πάχος που θέλετε (ή με μικρό πλάστη). Κόψτε με το κουπ πατ. Ανασηκώστε τη μεμβράνη και ξεκολλήστε απαλά το μπισκότο. Τοποθετήστε το σε ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί.

Χρειάστηκα μία ώρα για το άνοιγμα και το ψήσιμο συγχρόνως. 20 μπισκότα στη λαμαρίνα, 4 λαμαρίνες η δόση, 10 λεπτά και κάτι το άνοιγμα των 20 μπισκότων. Όσο ετοίμαζα την μία λαμαρίνα, ψηνόταν η άλλη στο φούρνο.

Η μαρμελάδα κορόμηλο που χρησιμοποίησα ήταν δώρο από μια χρυσοχέρα μαγείρισα, τη φίλη μου την Σταυρούλα. Είχε μετατρέψει κίτρινα κορόμηλα σε μια μαρμελάδα-ζελέ, λεία, βελούδινη, ελαφρά ξινούτσικη. Ό,τι χρειαζόταν για να γεμίσω τα μπισκότα, τα οποία θέλουν λείες μαρμελάδες -χωρίς κομμάτια – για να ενωθούν σωστά.

Υλικά:

  • 250 γρ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
  • 1/2 κούπα ζάχαρη (100γρ)
  • 2 κούπες αλεύρι μαλακό
  • λίγο αλάτι
  • 1 βανίλια ή λεπτοτριμμένο ξύσμα λεμονιού
  • 2 αυγά

Εκτέλεση:

Στο μπολ του μίξερ, κτυπάμε το βούτυρο με τη ζάχαρη να αφρατέψει, προσθέτουμε τα αυγά, το αλάτι και τα αρωματικά (περίπου 10 λεπτά).  Χαμηλώνουμε ταχύτητα και προσθέτουμε το κοσκινισμένο αλεύρι σιγά-σιγά. Θα γινει μια μπάλα που θα ξεκολλά από τα τοιχώματα του μπολ.

Βάζουμε τη ζύμη σε μια σακούλα τροφίμων, την πιέζουμε να πλατύνει και την αφήνουμε 2 ώρες στο ψυγείο να παγώσει το βούτυρο.

Μικρά κουπ πατ με σχέδια

Μικρά κουπ πατ με σχέδια

Ανοίγουμε τα μπισκότα με την τεχνική που περιέγραψα πιο πάνω. Μην ξεχάσετε να ανοίξετε τρυπούλες, στο κέντρο, στα μισά μπισκότα αν τα κάνετε γεμιστά. Προσπαθείστε να κάνετε ένα μπισκότο τη φορά με την πρώτη προσπάθεια. Τα μπισκότα σε κάθε λαμαρίνα φροντίστε να έχουν ίδιο πάχος ή μέγεθος για να ψήνονται στον ίδιο χρόνο.

Ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο, αέρα στους 160 βαθμούς Κελσίου, στην κάτω σχάρα, μέχρι να ροδίσουν ελαφρά οι άκρες του μπισκότου.

Τα αφήνουμε σε σχάρα ή σε επίπεδη επιφάνεια να κρυώσουν. Αφού κρυώσουν, απλώνουμε λίγη μαρμελάδα στο κάτω μπισκότο. Το σκεπάζουμε με ένα μπισκότο με τρυπούλα στο κέντρο, το οποίο έχουμε πασπαλίσει με ζάχαρη άχνη, αν θέλουμε. Τα φυλάμε σε κουτί μεταλλικό. Μοσχοβολούν βούτυρο κάθε φορά που θα ανοίγετε το κουτί!

Αυτά τα μπισκοτάκια είναι εξαιρετική ιδέα για δώρο. Θα σας κάνουν να νιώσετε πολύ περήφανοι για τη δημιουργία σας!

22 Σχόλια

  1. όνειρο !! μεχρι εδώ μυρίσανε τα μπισκοτάκια !!!!

    Εμεις που μπορούμε να βρούμε αυτα τα υπέροχα κουτ πατ ???

    καλημέρα και καλή βδομάδα!

    Σχόλιο από maria bellou — 14 Σεπτεμβρίου, 2009 @ 10:11 πμ

    • Τα είχα αγοράσει σε ένα Vefa’s house πριν πολλά χρόνια. Ήταν σετ για στολισμό τούρτας, μόνο που εγώ δεν τα χρησιμοποίησα ποτέ έτσι αλλά διακοσμούσα μόνο τα μπισκότα μου. Δοκίμασέ τα και πες μου πως σου φάνηκαν 🙂

      Σχόλιο από Vicky — 14 Σεπτεμβρίου, 2009 @ 12:06 μμ

  2. καλημέρα. Κι’ εγώ ενδιαφέρομαι να αγοράσω αυτά τα κουπ πατ αν θυμάσαι από που τα αγόρασες.
    Τι βούτυρο χρησιμοποιείς γάλακτος, όπως το lurpak ή μαργαρίνη?

    Σχόλιο από κατερινα — 14 Σεπτεμβρίου, 2009 @ 10:43 πμ

    • Δεν χρησιμοποιώ ποτέ μαργαρίνη. Προτιμώ την αυθεντική γεύση του βούτυρου και τη σιγουριά του τρόπου παρασκευής του. Απλά ελέγχω την ποσότητα που καταναλώνω. Για βούτυρο αγελάδος διαλέγω Lurpak. Κατά περίσταση -σε άλλα πιάτα- χρησιμοποιώ Κερκύρας ή γάλακτος.

      Σχόλιο από Vicky — 14 Σεπτεμβρίου, 2009 @ 12:03 μμ

  3. respect!

    Σχόλιο από aspros — 14 Σεπτεμβρίου, 2009 @ 1:27 μμ

    • Σου άρεσαν φαντάζομαι 🙂 και οι φωτό;

      Σχόλιο από Vicky — 14 Σεπτεμβρίου, 2009 @ 9:50 μμ

      • και οι φωτό και το styling εξαιρετικά!

        Σχόλιο από aspros — 15 Σεπτεμβρίου, 2009 @ 8:39 πμ

  4. Καλά με τρελλαίνουν τα κουπ-πατ σου! Από που τα πήρες; Ωραία και κλασικά αυτά τα μπισκοτάκια και νόστιμος τρόπος να χρησιμοποιήσω τις μαρμελάδες μου.

    Σχόλιο από FoodJunkie — 14 Σεπτεμβρίου, 2009 @ 8:35 μμ

    • Απο τα Vefa’s house πριν πολλά χρόνια. Κάποτε έφερναν πολύ ιδιαίτερα και ασυνήθιστα εργαλεία. Μετά περιόρισαν τη γκάμα τους στα συνηθισμένα. Πραγματικά αυτά τα μπισκοτάκια είναι κλασσική συνταγή, από αυτές που χαίρεσαι να μαγειρεύεις χωρίς να τις «πειράζεις» πια. Ιδανική παρέα στις μαρμελάδες!

      Σχόλιο από Vicky — 14 Σεπτεμβρίου, 2009 @ 9:49 μμ

  5. Από τον καιρό των συνταγών στη ΓΥΝΑΙΚΑ, ονειρεύομαι να φτιάξω αυτά τα μπισκοτάκια, που εσύ τα έβαλες στη βάση του «αυγού του Κολόμβου»! Εύγε!

    Σχόλιο από Katerina — 15 Σεπτεμβρίου, 2009 @ 1:06 μμ

    • Κατερίνα, είναι πολύ πιθανό να είχε η μαμά μου αυτήν τη συνταγή από τη ΓΥΝΑΙΚΑ. Η πρώτη μου ενασχόληση με τη μαγειρική ήταν να της οργανώνω τα αποκόμματα συνταγών από τα περιοδικά. Μετά ξεδιάλεξα το αρχείο της, με τα δικά μου τότε κριτήρια και έχω ακόμα δύο ντουλάπια της κουζίνας γεμάτα ντοσιέ και φακέλλους με -πολύτιμα για μένα- κιτρινισμένα χαρτιά, που αναδύουν αίσθηση άλλης εποχής. Όμως ακόμα, με κάνουν ευτυχισμένη κάθε φορά που ταξιδεύω μαζί τους! Άσε που θυμάμαι στιγμές με τη μητέρα μου όταν σχεδιάζαμε τραπέζια και συζητούσαμε ποιο πιάτο θα έμπαινε στο μενού. Απλωμένες οι συνταγές μας στο τραπέζι, αχνιστός καφές οπωσδήποτε και μια απίστευτη λαχτάρα να τα μαγειρέψουμε όλα! Ακόμα, η μεγαλύτερή μου αγωνία -όσον αφορά το μαγείρεμα- είναι αν θα προλάβω σ’αυτή τη ζωή να μαγειρέψω όλα όσα θέλω! Το πιστεύει κανείς αυτό;;;

      Σχόλιο από Vicky — 15 Σεπτεμβρίου, 2009 @ 4:18 μμ

      • Κορίτσια, μην καρφώνεστε. Να κρύβουμε και λίγα χρόνια, ε?

        Σχόλιο από greenroofs — 18 Σεπτεμβρίου, 2009 @ 8:17 πμ

  6. Βίκυ γεία σου,

    Πραγματικά αυτά τα μπισκοτάκια θα κάνουν θραύση στο σπίτι. Έχω και πολλές μαρμελάδες. Μπορείς βέβαια να τα γεμίσεις και με σοκολάτα. Έτσι δεν είναι ?

    Επίσης θα ήθελα να μου προτείνεις μια συνταγή για γλυκό που θέλω να φτιάξω για την γιορτή της μαμάς μου μεθαύριο.

    Σχόλιο από ΕΙΡΗΝΗ — 15 Σεπτεμβρίου, 2009 @ 1:58 μμ

    • Καλησπέρα, Ειρήνη μου. Μια χαρά μπορείς να τα γεμίσεις και με μερέντα ή μια ganache (σοκολάτα με λίγη κρέμα γάλακτος και λικέρ-αν θέλεις).
      Θέλεις γλυκό για κέρασμα; θα μπορούσες να φτιάξεις τις μικρές μαρέγκες με γεύση καφέ ή το δικό μου πολύ αγαπημένο και ξεχωριστό γλυκό τα μπισκότα λεμονιού. Μοσχοβολούν βούτυρο και λεμόνι και είναι τελείως διαφορετικά από ό,τι έχεις δοκιμάσει.
      Αν θέλεις γλυκό-τούρτα, θα πρότεινα το ελληνικό cheese cake του Παρλιάρου(επεισόδιο 9). Αναζήτησέ το εδώ: http://www.megatv.com/glykesalximies/page.asp?catid=15523&subid=20531#synt.

      Σχόλιο από Vicky — 15 Σεπτεμβρίου, 2009 @ 4:46 μμ

  7. Εξαιρετικό δώρο θα έλεγα. Φέτος ήμουν τυχερή και έκανε η κορομηλιά μου κορόμηλα κι εγώ μαρμελάδα. Με ξετρέλανε η ξινάδα της! Καλοφάγωτα!

    Σχόλιο από kiki — 16 Σεπτεμβρίου, 2009 @ 2:20 μμ

    • Καλοφάγωτα Κική! Τα έχεις δοκιμάσει σε άλλες παρασκευές; όπως τσάτνι ή κομπόστα ή φυλαγμένα σε βότκα;

      Σχόλιο από Vicky — 17 Σεπτεμβρίου, 2009 @ 5:38 μμ

  8. Όχι Βίκυ, γιατί ποτέ δεν έκανε πολλά. Φέτος που ήταν έστω και λίγα, τα έκανα λικέρ και μαρμελάδα μόνο. Ευχαριστώ!

    Σχόλιο από Kiki — 20 Σεπτεμβρίου, 2009 @ 2:24 μμ

  9. είμαι η άλλη kiki και αλλάζω το όνομά μου σε kikitsa για να διαφέρουμε.

    Σχόλιο από kikitsa — 21 Σεπτεμβρίου, 2009 @ 11:11 πμ

  10. ΑΓΑΠΗΤΗ ΒΙΚΥ
    ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙΑ ΣΟΥ.ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΜΙΝΕΡΒΑ ΦΑΣΤ SOFT Κ ΑΛΕΥΡΙ ΧΡΥΣΟ ΜΑΝΝΑ.ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΖΥΜΗ ΚΟΛΟΥΣΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΣΦΙΧΤΗ ΜΠΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΕΣΥ.ΤΗΝ ΕΒΑΛΑ ΣΕ ΜΕΜΒΡΑΝΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΦΙΞΕΙ.ΥΠΟΧΡΕΩΘΗΚΑ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΨΥΞΗ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΙΣΑΩΡΟ.ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΒΓΑΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΟΛΛΟΥΣΕ Κ ΕΒΑΛΑ ΚΙ ΑΛΛΟ ΑΛΕΥΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΦΙΧΤΗ.ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΓΙΝΑΝ ΟΜΟΡΦΑ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ Κ Η ΓΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΛΗ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ ΣΤΗ ΔΡΑΜΑ Κ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΤΑ ΓΛΥΚΑ Κ ΤΙΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ.ΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΣΩΣΤΑ…..ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕΜΕ ΓΙΑΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ Κ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Κ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΔΩΡΑ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ…..

    Σχόλιο από ΜΑΡΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ — 26 Οκτωβρίου, 2009 @ 12:19 πμ

    • Μαράκι, εσύ μια χαρά εκτέλεσες τη συνταγή. Διάλεξες μόνο ακατάλληλο υλικό. Στις ζύμες που βάζω βούτυρο (μπισκότα, πάστα φλώρα) δεν μπορείς να το αντικαταστήσεις με μαργαρίνη soft γιατί όπως δηλώνει και το όνομά της, δεν παγώνει στο ψυγείο -μένει μαλακή! Γι’αυτό και στην κατάψυξη δεν πάγωνε η ζύμη σου. Πάλι καλά που τα κατάφερες να τα ανοίξεις σε μπισκότα. Πολύ δύσκολο και μπράβο για την υπομονή σου!Όσο περισσότερο αλεύρι έβαζες για να σφίξει τόσο λιγότερο τραγανά θα βγούν τα μπισκοτάκια.
      Δοκίμασε ξανά, με βούτυρο ή αν επιμένεις με μαργαρίνη κανονική -όχι soft.
      Για τα Χριστούγεννα, είναι καταπληκτικά δώρα για τους φίλους, με χριστουγεννιάτικα σχέδια. Με το καλό να δεχτείς τον γιό σου, κάνε ένα βάζο με μπισκοτένια αστεράκια ή δοκίμασε την αγαπημένη μου γαλατόπιτα. Ο γιός μου την λατρεύει!

      Γαλατόπιτα – η βελούδινη

      Σχόλιο από Vicky — 26 Οκτωβρίου, 2009 @ 2:04 μμ

  11. ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ.ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΠΙΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΜΑΡΓΑΡΙΝΗ ΑΠΛΑ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΗΤΑΝ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΜΟΥ.Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ (ΕΙΝΑΙ 17 ΧΡΟΝΩΝ )ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΕΣΑΝ.ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΒΟΥΤΥΡΟ…….ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΓΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΑΜΥΓΔΑΛΟ ΤΙ ΕΝΟΕΙΣ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΑΜΥΓΔΑΛΟ Η ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ.. ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΚΑΝΑ PANCAKES.ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ…ΚΑΘΟΜΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΛΟΓΩ ΑΡΓΙΩΝ (ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΕ ΠΑΡΑΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ)ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΜΟΥ.ΜΠΑΙΝΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΒΡΩ ΧΡΟΝΟ ΤΙΣ ΕΤΟΙΜΑΖΩ.ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΟΤΑΝ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΑΤΙ.ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΣΟ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ.ΦΙΛΙΑ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ.

    Σχόλιο από ΜΑΡΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ — 26 Οκτωβρίου, 2009 @ 3:28 μμ

    • Μπορείς να βάλεις αναποφλοίωτο το αμύγδαλο, σπασμένο σε ψιλά κομματάκια. Δίνει πολύ ωραία όψη στο μπισκότο. Και ασπρισμένο πάλι μια χαρά γίνεται. Χαίρομαι πολύ 🙂 Η μαγειρική είναι μαγική τέχνη!

      Σχόλιο από Vicky — 26 Οκτωβρίου, 2009 @ 4:01 μμ


RSS feed for comments on this post.

Blog στο WordPress.com.